[linux] Problem s dvomi sietovymi kartami pod RHL 8.0

roman f.v. rfv na pobox.sk
Úterý Květen 27 10:31:24 CEST 2003

> Ahojte!
> Popis problému. Mám počítač s dvomi sieťovými kartami. Inštalácia
servera
> prebieha vždy bez problémov, sieťové karty sa detekujú a nainštalujú
samé,
> ale keď ich idem testovať pinganím, alebo pripojením sa k internetu, tak
> vždy (!!!) funguje iba jedna. Keď tú druhú, práve nefunkčnú kartu
zhodím a
> znova nahodím príkazom ifconfig ethx down a potom up, tak začne
fungovať,
> ale vždy prestane fungovať tá, čo pôvodne fungovala. Adresový a
> [...]

PResne nerozumiem ako prestane fungovat ta druha,
mozes trosku podrobnejsie?
Pouzivas na oboch kartach ip addr tej istej siete?

Maj sa
Získajte supervýhodné ADSL ešte výhodnejšie v cenovom odpočítavaní Slovanet
ADSL Teraz! Čím skôr sa rozhodnete, tým viac ušetríte.
http://www.slovanet.sk/menu/adsl.html