[linux] OT: freebsd,openbsd,netbsd

Úterý Květen 27 10:52:08 CEST 2003

-> vedel by mi niekto strucne popisat rozdiely (vyhody,nevyhody) medzi
-> tymito 3ma OS? Pouziva niekto tento system na sparc64 ?

FreeBSD je mam pocit najviac "vpredu" ohladom postu portnutych aplikacii a
tiez afaik z nich najviac pouzivany. vzniklo z NetBSD (aspon podla historie
NetBSD) aby mohli vyvojari zaclenit nejake i386 patche. bezi na PC, sunoch,
alfach.

OpenBSD vzniklo za ucelom co najvyssej bezpecnosti bezpecnostnym auditom
kodu a jeho zameranie je hlavne na bezpecnost.

NetBSD zase je pisane co najviac genericky a je portnute na 40 architektur
takze bezi skoro na vsetkom.

Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?