[linux] looserske otazky..

190R igisoft na atlas.sk
Úterý Květen 27 22:25:44 CEST 2003

ludia.. prave som sa vam bezpecne vtierkol na forum, a budem vas otravovat
nadherne primitivnymi blbostami...
no....

mam red hat 8.0, nainstaloval som si blackboxy a teraz si ich chcem
pripisat do grfickeho loginu (ako na vyber medzi sedenim)..
ako to spravim?? respektive kde sa nachadza ten skriptik (pouzivam graficke
uvitanie)???

dalej.. pouzivam obyc. winmodem vulcanosoft, chipset: Conextant PCI\RSSI8005
-> ovladac som nasiel.. ale moc mi to aj tak nejde (rpm-ko na jednom
pozicanom chipCD)
... nema niekto s tymto skusenosti???
ono liux bez netu je mi na <>

uz posledna vec:
nevie mi niekto odporucit distribuciu, (najlepsie aj link)... tak aby to
slapalo co najlepsie n:
PC pentium 100mhz, 16 MB ram, 500MB HDD, slusna grafarna...
existuju volake x-ka, kt. by tam frcali??? alebo volaky w-manger...

dik moc za secky odpovede
190Rk0 -> sorry za chiby }|-)