[linux] looserske otazky..

Středa Květen 28 07:30:26 CEST 2003

-> ludia.. prave som sa vam bezpecne vtierkol na forum, a budem vas otravovat
-> nadherne primitivnymi blbostami...

nezacinaj tak pesimisticky, este sa na teba kvoli tomu moze niekto vybodnut
(nezartujem)

-> dalej.. pouzivam obyc. winmodem vulcanosoft, chipset: Conextant PCI\RSSI8005
-> -> ovladac som nasiel.. ale moc mi to aj tak nejde (rpm-ko na jednom
-> pozicanom chipCD)
-> ... nema niekto s tymto skusenosti???
-> ono liux bez netu je mi na <>

s winmodemami su problemy. ak to nebude problem zozen si radsej ozajstny
modem (seriovy, usb - ak mas port, alebo builtin modem ale ten sa MUSI
tvarit ako seriovy port).

-> nevie mi niekto odporucit distribuciu, (najlepsie aj link)... tak aby to
-> slapalo co najlepsie n:
-> PC pentium 100mhz, 16 MB ram, 500MB HDD, slusna grafarna...
-> existuju volake x-ka, kt. by tam frcali??? alebo volaky w-manger...

slusna grafarna a 16MB ram? odporucam ti radsej slusnu RAM - dokup si kolko
vladzes (pozor aby ti to zvladla doska!). na KDE A GNOME a podobne hovada
zabudni, ale klasicke Xy s xdm a trebars fvwm by mali stacit.

a mozes skusit debian alebo slackware, ale aj z inych sa da povyhadzovat
vsetko co tam byt nemusi. Ale to uz bude uzke miesto harddisk, ak niekde
kupit 2GB, bude o dost lepsie...
If Barbie is so popular, why do you have to buy her friends?