[linux] looserske otazky..

Michal Adamec adamec na gjh.sk
Středa Květen 28 15:40:29 CEST 2003

Tak ja ti odpoviem z vlastnej skusenosti:
Mam 486/66 16MB, 500MB hdd a 16MB swap,
mam tam Slackware 9.0 (2.4.18) aj spolu s gcc, X 3.3.6, tetex, ... nejake
tie veci na net, ssh(d), proftp(d), ... Z WM tam mam fvwm, blackbox a windowmaker.
Fsetko mi to zvlada v pohode a zabera tak 444MB :) (gcc + tetex = cca
130MB) Takze by som povedal, ze na taketo pomalsie sunky by sa hodil
slack aj co sa tyka velkosti. Debian je sice tiez pekny ale Slackware ma
oslovil viac... :)

Co sa tyka este toho wm, tak celkom rychly je aj fluxbox, co je vlastne
odroda blackboxu ale ma nevyhodu, ze ma vacsie naroky na miesto na disku.

www.slackware.com

takze tak...
         Emsy