[linux] zysenie entropie howto

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Květen 28 16:42:07 CEST 2003

Zdravim,
ak mas na disku dost dat, tak by mohlo pomoct nieco ako:
cat /dev/hda > /dev/null
Je to spomenute v nejakom papieri o instalacii openssh ako sposob na
ziskanie pociatocneho dost velkeho mnozstva nahodnych dat...

Dalej som videl nieco ako sietoveho daemona co servuje nahodne data, ale
tak isto si nespominam na odkaz. Jedine co si o tom pamatam, je za nejaky
chlapik na nejakej univerzite ma fyzikalny generator (rozpad atomu) a
tieto data servuje do sveta.

Co sa tyka tej stavby vlastneho generatora, tak som pred nejakym casom
(tak rok dozadu), cital takyto nejaky navod na jednom ceskom webe
venujucom sa linux, security a podobne, ale napamatam si uz kde to bolo.

Vsetko je to bez zaruky.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk