[linux] Mys pocut v reproduktoroch

Maros Franko franko na omnicom.sk
Čtvrtek Květen 29 09:24:26 CEST 2003

IMHO je to dane konstelaciou svabikov a ich cesticiek na MB.
Domnievam sa ze je to akesi rusenie vstupov zvuckovky signalom z mysky.
Pokial viem, mys posiela "data" hlavne ked sa hybe. Mne tak "tikala"
jedna masina na kazde jedno prerusenie svetelnej zavory v myske. A
myslim ze to "funguje" len s gulickovou myskou, s optickou nie.
Nemas nahodov zvuckovku priamo na MB. Vtedy pomoze len "mute" line-in
alebo mic.
Tak to je asi vsetko.
Prajem pekny den

--

Marian Franko
Email: franko na omnicom.sk

An idea is an eye given by God for the seeing of God.  Some of these
eyes we cannot bear to look out of, we blind them as quickly as possible.
		-- Russell Hoban, "Pilgermann"

-------