[linux] DNS hosts

michal lackovic twix na seznam.cz
Čtvrtek Květen 29 14:35:47 CEST 2003

zdravim

I. Ako by som zistil, za predpkladu ze poznam DNS server, aky hosts
sa nachadzaju v danej domene?

II. Neviem v com moze byt problem, DNS mi normalne bezi a pod win
preklada mena pocitacov v domene ale linux vzdy vyhodi unknown host.
DNS je zapisane spravne. Taktiez ked skusim cez prikaz host PC, vtedy
to vyhodi host xxx.xxx.xxx.xxx.in-addr.arpa no found: 3(NXDOMAIN).
DNS mi napr v mozille ide ok.

III. este jedna laicka off topic otazka ohladom DNS.

Za predpokladu, ze spojim dva windowz PC do siete bez domeny a
rozlicnych workgroupov, co sposobi, ze tieto dva PC sa daju navzajom
pingnut podla mena ak tam teda nebezi DNS?

dik za kazdu radu
miso

Reklama:
"auto-plus". Ověřená kvalita ojetých vozů. Všechny vozy možno i na leasing. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=53644%26url=http://www.auto-plus.cz