[linux] Mys pocut v reproduktoroch

miro bman2 na host.sk
Čtvrtek Květen 29 21:08:28 CEST 2003

Hello Maros,

 ja mam napr. integrovanu zvukovku na doske ABIT VA6 (via686a) a robi
 to iste. podobne som mal napr. 16x CD-ROM BTC spojenu kablikom so
 zvukovkou a tiez som tam pocul mys, disk...

 podla mna to moze byt zle vyfiltrovane napatie na vystupe
 integrovanej zvukovky / cdromky...

--
Best regards,
 miro                            mailto:bman2 na host.sk