[linux] Mys pocut v reproduktoroch

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pátek Květen 30 11:38:10 CEST 2003

Mozno som uplne mimo (to by musel potvrdit nejaky elektronik), ale mohlo
by pomoct take to feritove jadierko ake sa pouziva na odstranenie rusenia
na A/V kabli. Ja som chcel pripojit FM radio na vstup onboard zvukovky,
ale kedze to radio pouziva kabel ako antenu, nedalo sa to pocuvat. Len tak
pre srandu kralikov som tam dal ten ferit a chodi to nadherne. Lenze musi
byt na strane zvukovky, lebo blizsie k prijimacu utlmi uplne vsetko :)

Juraj