[linux] named configuration problem

Marek Podmaka marki na host.sk
Neděle Listopad 2 21:38:44 CET 2003

no da sa mu nastavit, aby vsetky poziadavky forwardoval na ten iny DNS
server. Pre tu tvoju specialnu domenu bude mat u seba pre nu zaznam a teda
ti vati vysledok a pre ostatne sa proste normalne spyta dalsich serverov a
tiez ti vrati vysledok...
Alebo si u seba na prac. stanici nastav, aby sa pouzival rovno dotycny DNS
a mas po problemoch... teda ak som spravne pochopil, co potrebujes.

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>