[linux] named configuration problem

jmi minaroviech9 na kepler.fmph.uniba.sk
Pondělí Listopad 3 01:31:50 CET 2003

ja ale nechcem vsetky poziadavky forwardovat, ale iba poziadavky pre jednu
domenu a reverne pre jeden subnet

ide totiz o to, ze ak nahodou vypadne konekcia medzi tymito servermi, aby
1) lokalna_siet_jedna mala svoje DNSko s lokalnymi zaznamami (i ked bez
pristupu na internet, kt. je realizovany cez stroj na ktorom bezi to druhe
DNSko) [pretoze konekt co sveta je realizovany wireless konektom na ten
druhy server]
2) lokala_siet_dva mala stale funkcne DNSko (i ked bez zaznamov o casti
sieti, do ktorej vypadol link)

pre istotu este schema

[ LAN1 ] --- [ router1 + DNS so zaznamami pre LAN1 ]  ===  [  router2  + DNS
so zaznamami pre LAN2 ]  --- [  LAN2  ]
pricom router2 ma este jeden interface, a to do internetu

linka oznacena ==== je povazovana za nie 100%ne stabilnu, a teda sa mozno
niekedy stane, ze vypadne, tak chcem aby LAN1 mala DNSko so svojimi
zaznamami a LAN2 mala DNSKO so svojimi zaznamami + zaznamami z celeho sveta
(inetu)

vymyslenou domenou som myslel, ze ide o domenu napr .mylan1 a .mylan2 (teda
ziadne existujuce top level domeny)

jedna moznost je dat vsetkym hostom 2 dnska .... ale radsej by som to riesil
na urovni dns serverov

neviem ci je to mozne spravit dako cez forward, slave, hint alebo nejako
inak ..
prosim poradte ..

dik moc

jmi