[linux] OT: Adaptec 1200A

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Pondělí Listopad 3 09:45:10 CET 2003

On 31.10 19:12, Michal Kapalka wrote:
> Ahoj tento radic pouzivam je tam integrovany chip HPT 370, mam ho aj na
> linuxe RH ale musim povedat ze mam ho definovany ako raid na karte a RH
> ani nevie ze tam je raid, niekde som cital o nieako patch-i do kernelu
> ze potom by to mal rozoznavat ako raid priamo aj pod Linuxom ale nemam s
> tym skusenosti.

keby si si precital help ku kernel optionu CONFIG_BLK_DEV_ATARAID (Support
for IDE Raid controllers), nasiel by si toto:

 Note, that Linux does not use the Raid implemetation in BIOS, and
 the main purpose for this feature is to retain compatibility and
 data integrity with other OS-es, using the same disk array. Linux
 has its own Raid drivers, which you should use if you need better
 performance.

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.