[linux] System s LDAP autentifikaciou

Matus UHLAR - fantomas uhlar na fantomas.sk
Pondělí Listopad 3 10:37:25 CET 2003

On 03.11 10:14, Milan Hromada wrote:
> Nastavil so sytem aby sa autentifikoval proti LDAP serveru

autentizoval.

> Vsetko funguje.
> Moj problem je co v pripade, ze nefunguje LDAP server.
> Ked nefunguje LDAP neda sa prihlasit ani na konta ktore su
> v /etc/passwd

co mas v /etc/pam.d/login a /etc/pam.d/ssh ?
(pripadne inych ekvivalentnych suboroch).

ak chces aby isli pouzivatelia aj cez LDAP aj cez passwd, asi nebude dobry
napad nastavit LDAP autentizaciu ako required - mozno ako sufficient.

co mas v /etc/nsswitch.conf?

passwd:         files ldap
group:          files ldap
shadow:         files ldap

toto by mohlo fungovat aj bez pam, ale nie som si isty - treba vyskusat.

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.