VEC: [linux] IrDA

remenec na fyzika.utc.sk remenec na fyzika.utc.sk
Pondělí Listopad 3 18:21:40 CET 2003

No v prvom rade si skompiluj jadro s podporou IRDA. Potom po nabotovani vyskusaj spustit "modprobe irda /dev/ttyS1", alebo "modprobe irattach /dev/ttyS1" - na nazov modulu si uz celkom nepamatam. "ttyS1" si nastav podla toho, na akom porte mas irdacko - v tvojom pripade to moze byt aj "ttyS2". Nakoniec si nainstaluj balik irda-utils a spusti prikaz "irdadump". Zapni na mobile irda prenos a namier ho na snimac - na obrazovke by ti malo ukazat nove zariadenie, alebo aspon zmienku o nom. Ak ti toto pojde mas vyhrane. Potom ti uz staci len nejaky soft na spravovanie mobilu. Neviem co funguje na siemensoch, ale napr: na NOKIE sa da stiahnut program openobex. Kukni na ABCLINUX.CZ

J.

-- pôvodná správa --
Predmet:	[linux] IrDA
Od:	Dalibor Perasin <dperasin na orangemail.sk>
Dátum:		Mon,  3 Nov 2003 17:49:31 +0200

ludia,

mam tu VScom IrDA Serial Adapter, mandrake linux 9.1. rad by som na tom
rozbehal mobil siemens. vie mi niekto poradit? ale pre mna asi uplne od
zaciatku.

dik

dape