[linux] Prihlasovanie - Tmava obrazovka

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Listopad 3 22:53:34 CET 2003

JM> Zdravim,

JM>   same od seba mi zacalo robit ze ked sa:
JM> - nabootujem
JM> - prihlasim
JM> - odhlasim ...a tma ;I normalne by mal naskocit KDM/GDM/..
JM> ale vobec nic sa nestane, aj monitor zhasne ako ked nejde donho signal..

Mne to niekedy robi to iste, okrem toho sa to niekedy stane
ked rychlo za sebou prepnem z X do konzoly a spat.

Akurat ze ti neporadim, neviem riesenie (a nestava sa
to az tak casto aby mi to prilis vadilo).

NVidia Geforce 4 4200, nvidia binarny ovladac
Asus A7V8X doska, nepretaktovany procesor
2.4 aj 2.6 jadro, Debian Woody

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk