[linux] WMA

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pondělí Listopad 3 23:40:18 CET 2003

On Mon, Nov 03, 2003 at 11:33:43PM +0100, Juraj M$BaU(Bel wrote:
> Nazdar Matej,
>
> sprava z: 3. novembra 2003, 22:51:46

> to su tie win32codecs.tar.bz2 co maju v sebe normalne windowsacke subory?

Ano

> to treba kam nainstalovat? alebo skopirovat? treba dat naky parameter? alebo si sam zisti kde su..

Ja si uz presne nepamatam, precitaj si help ku kompilacii mplayera, v podstate
ich mozes strcit kam chces, potom sa ich umiestnenie predava cez parameter
--with-win32 (alebo take nieco) pre configure ku mplayeru (vid configure
--help) pri prilezitosti kompilacie Ti uz odporucam pozapinat aj ine kodeky
(napr. realplayer, mov, DivX, mpeg, etc.)

mP