[linux] Power off nefunguje

Jan Karabas karabas na savbb.sk
Středa Listopad 5 15:34:19 CET 2003

Dňa St 5. November 2003 15:25 Oskar Stolc napísal:
> Ahojte,
>
> poprosil by som o radu s konfiguraciou jadra linuxu. Po 4.
> prekompilovani a nahodeni jadra 2.4.23-pre9 mi stale nefunguje vypinanie
> pocitaca po prikaze 'shutdown -h now'. Pocitac zostane vysiet zapnuty s
> hlaskou Powering off (alebo co to vypisuje) ale zdroj sa nevypne.
>
> Predpokladam, ze je to zalezitost Advanced power managementu. Mam
> zapnute nasledovne volby:
>
> [*] Power Management support
> <*>   Advanced Power Management BIOS support
> [ ]     Ignore USER SUSPEND
> [*]     Enable PM at boot time
> [...]

Ja som bol do casov jadra 2.4.21 osobne viac zvyknuty na ACPI, kde som
vykompiloval modul system a bus-manager. Stacilo polom modprobe ospm_system a
vsetko fachcilo. Bohuzial toto sa z jadra 2.4.22 (a vyssich ?) stratilo...

APM mi nevyplo ani jeden comp, asi je treba nastavit moduly v modules.conf
(alebo tak nejak podobne), ale na to som bol vzdy kratky

Skus radu 2.5 alebo 2.6, v jadrach 2.5 urcite podpora ACPI bus je.
 Jan Karabas (J\'an Karab\'a\v s)
 Institute of Math. and Computer Science
 Mathematical Institute
 Slovak Academy of Sciences