[linux] ako zmenit verziu nainstalovaneho RPM balika v RedHate

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Listopad 5 16:14:27 CET 2003

On Wed, Nov 05, 2003 at 03:32:54PM +0100, jandrejkovic na fvs.upjs.sk wrote:

> Ahojte,
>
> mozno trivialna otazka, ale nedari sa mi najst odpoved:
>
> Prekompiloval som si novy kernel, ale ked dam rpm -q kernel, tak vidim
> staru verziu. Ako ju mozem zmenit na verziu noveho kernelu?

Musis nainstalovat RPM noveho kernelu.
To sa robi tak, ze zoberie kernel*src.rpm, nahodis patche ktore chces
a potom znova rekompilujes.

Ina moznost je spravit si fake kernel :-)
T.j. balicek rpm, ktory sa tvari, ze je kernel a pritom neobsahuje ziadne
subory. Viac info vid manual k vytvaraniu RPM balikov.

		SAL