[linux] Power off nefunguje

jandrejkovic na fvs.upjs.sk jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Středa Listopad 5 15:44:31 CET 2003

Ahoj,

neviem ci si skusal vypnut "Use real mode APM BIOS call to power off"

Help hovori:

"Switch this option on if your computer crashes instead of powering off
properly"

takze to treba zapnut, az ked sa pocitac nevipina spravne...

Janci

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk