[linux] ako zmenit verziu nainstalovaneho RPM balika v RedHate

jandrejkovic na fvs.upjs.sk jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Středa Listopad 5 16:25:30 CET 2003

On Wed, 5 Nov 2003, Peter Samek wrote:

> On Wed, Nov 05, 2003 at 03:32:54PM +0100, jandrejkovic na fvs.upjs.sk wrote:
>
> No, minimalne treba restartovat pocitac ;-)

stalo sa a novy kernel bezi :-)

> Ak si jadro vytvaral cez "make rpm", tak si nakoniec dostal rpm balik,

jadro som vytvaral mozno starodavnym sposobom - uplne som obisiel rpm -
stiahol som ho z www.kernel.org, rozbalil a skompiloval podla README.

> ktory mozes nainstalovak ako kazdy iny rpm subor. rpm -ivh nazovbalika.
> Potom treba este nezabudnut podla pouziteho bootloadera (lilo/grub/??)
> upozornit system na nove jadro, restartnut a pri boote vybrat novu
> verziu.

grub.conf som upravil manualne a uz aj bezim pod novym kernelom.

Ja teraz potrebujem povedat rpm - mame nove jadro s verziou xxx.

Diki,

Janci.

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk