[linux] Power off nefunguje

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Středa Listopad 5 18:52:42 CET 2003

On Wed, Nov 05, 2003 at 06:36:23PM +0100, Jan Karabas wrote:
[...]
> [...]
[...]
>  Vyborne, tak TOTO som nevedel, probnem si AC, a malo by to fungovat, ze?

No pokial mas notebook, tak asi ano. Myslim, ze moduly battery a ac na
desktopoch velmi nie su podporovane (co hlavne u battery nie je nic divne),
aspon mne teda nic nove nepriniesli (natiahnutie sice preslo bez chyby
ale ziadny efekt sa neprejavil, napr. v /proc/acpi).

Ako som uz spominal, na vypinanie staci modul button.

Peter

--
 Peter Samek
 samek na upc.uniba.sk