[linux] ManLi karta

Voros Csaba vc101 na mail2.selye.sk
Čtvrtek Listopad 6 09:15:18 CET 2003

Ahoj!
Cital som v archive ze mas tv kartu ManLi dufam ze ty vies odpovede na moju
otazku...
Mam Debian Linux s kernelom vanilla ale 2.4.19, a na strane
http://bytesex.org je len tarball a patch na vyssi kernel, ked mas ten
snapshot (ked nemusim urobit kerenl patch ;len instalovat ten jeden subor)
mohol by si mne posielat? Niaky skorsy co u mna fungovalo. A skusil som
zmenit ten Saa7134 chipset driver (ale jednoduch nehce my nainstalovat lebo
neviem nainstalovat ten V4l) ked tak mohol by si mne posielat c file kde uz
mas pridane ManLi kartu? Lebo teraz ucim c a nie som isty ze to viem urobit.
Dakujem za pomoc!
Csao Csaba