[linux] reversna domena

Reich Karol reich na pyrobatys.sk
Čtvrtek Listopad 6 12:56:37 CET 2003

Dakujem.

Svojho casu som mal zriadeny cache dns server, kt. mi bezal na
firewall-e. Ale ak vypadlo pripojenie na internet, tak pripajanie na
sambu, pripadne http prebiehlo strasne dlho, ak vobec preslo.
Ak som pridal ip adresu pc do /etc/host tak to bolo ok.
Preco? Ved som sa pripajal pomocou ip adresy. Nie je to prave problem
ze sa server snazil zistit reverzny zaznam pre pc klienta na
internete? Preto ma zaujima ten reverzny zaznam vnutornej siete.

Karol

On Thu, 06 Nov 2003 12:05:03 +0100, riki wrote