[linux] zase raz slovencina

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Čtvrtek Listopad 6 17:02:10 CET 2003

On Thu, Nov 06, 2003 at 07:46:25AM -0800, Marian Gasparovic wrote:
> najde sa niekto, kto mi pomoze nakonfigurovat slovencinu pre KDE pod
> Woodym ?
neviem, ci pomozem, skor nejake hinty...  uz je to prilis davno, co som sa
o nieco take pokusal s kde2.

> spomina tam napr. locales-sk
debian ma len jedny locales.  tie uz su asi instalnute, takze
dpkg-reconfigure locales a zaskrtnut sk_SK.

> Dostal som sa do stavu, ze daco aj napisat dokazem, ale napriklad velke
> dlhe u mi nejde a pod.
skontrolujte /etc/inputrc, ak to skusate v bashi.  tiez treba nastavit
LC_CTYPE na sk_SK (napr. /etc/environment, to zvykne pomoct xtermu, snad to
pomoze aj kde-ckam).  a samozrejme regional settings v kde.

> A odkial doinstalovat fonty a pod.
mali by stacit tie, co su v distribucii.

th.