[linux] zase raz slovencina

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Čtvrtek Listopad 6 18:25:40 CET 2003

Takze
locales nainstalovane, sk_SK selektnute
v .bashrc mam LC_CTYPE nastavene na sk_SK
v KDE som povedal, ze som na Slovensku a ze jazyk je
sk a ze chcem iso 8859-2
nainstaloval som xfonts-biznet*, xfonts-intl-european
cesty k fontom som pridal do XF86Config-4
v control center mam na vyber teraz kvantum fontov,
ale napriklad v openoffice mi nic nepribudlo
a oo ma trapi najviac, tam mi totiz v niektorom fonte
idu mekcene na c a t, nefunguju na s a v inych je to
naopak a este sa to lisi aj podla velkosti fontu