[linux] Power off nefunguje

Jan Karabas karabas na savbb.sk
Pátek Listopad 7 10:29:21 CET 2003

Dňa Št 6. November 2003 09:15 Matus UHLAR - fantomas napísal:

> no, ja som na delli latitude cpt500t ACPI z 2.4.18 skusal a zistil som ze
> nenajde baterku. button pouzivam uspesne na par desktopoch v spolupraci s
> acpid na pohodlne vypinanie masiny (jasne, iba s ATX zdrojom).
>
> v kazdom pripade, vsetky moduly som radsej zakompiloval napevno do jadra,
> pretoze v opacnom pripade mi pri ich natahovani hlasili hluposti a
> nefungovali spravne.

Mam dobru skusenost:
Moduly ACPI robili blbiny, pokial som mal pri jadre append="acpi=ht"
(inicializacia enumeratora CPU), ked som to odstranil,
na mojom destope (MB i865PERL, P4 2.4HT), zacalo to chodit, aj bez acpid atd.
Vsetko funguje korektne:
modul ac umoznuje shutdown cez prikaz
modul button vypne pocitac
modul thermal vytvori dev pre meranie teploty

vsetko funguje hladko a rychlo

skusal som to v robote na doske MSI s chipsetom i845G a P42.0 a funguje to
uplne rovnako dobre az na thermal, ktory vytvori device divotvorne...
:)

 Jan Karabas (J\'an Karab\'a\v s)
 Institute of Math. and Computer Science
 Mathematical Institute