[linux] zase raz slovencina

Marian Gasparovic marosg na yahoo.com
Pátek Listopad 7 10:41:51 CET 2003

Mam s tym riadne problemy. V OpenOffice mi riadne so
slovencinou funguje iba Helvetica, teda ak sa za
riadne da oznacit to, ze ked napisem velke dlhe u, tak
mi ho zobrazi ako kratke a dlzen prida az ked prejdem
na novy riadok. Ale co nefunguje - Helvetika (a aj
ine) sa neda zvecsit nad 24 alebo 32, skratka, ked dam
velkost 40, tak zostane stale ta mensia.
Vie niekto poradit ?