[linux] apache a mod_ssl

Pátek Listopad 7 11:09:54 CET 2003

On 07.11 10:28, Jan Skonc wrote:
>     Mam problem s rozbehanim mod_ssl(2.8) pod apachom (1.3) v error logu mam
> tuto hlasku:
>
>                 [error] [client 192.168.23.100] Invalid method in request
> \x80L\x01\x03

definoval si virtualny host na porte 443 so zapnutou direktivou SSLEngine?
bohuzial apache-ssl nie je konstruovane tak aby si automaticky zistilo
ktory web ma byt ssl-kovy a ktory nie, preto treba explicitne vymenovat
jedny aj druhe, uviest u nich hosty a porty, kluce a ci je povolene SSL
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
He who laughs last thinks slowest.