[linux] ako zmenit verziu nainstalovaneho RPM balika v RedHate

jandrejkovic na fvs.upjs.sk jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Pátek Listopad 7 20:26:45 CET 2003

Ahoj SAL, ahojte linuxaci,

vytvaral si uz fake rpm balicek? Mas k tomu nejaky navod? Ak ano pouzivas
pri tom skript vpkg-provides.sh? Nie je to az take jednoduche ako sa
zda...

Naozaj je to jediny sposob ako uspokojit dependencies (ak nechcem stale
--nodep) neexistuje nieco ako rpm --changeversion?

make rpm je pre mna nevhodne, lebo nechcem prist o stary kernel. alebo mi
RPM dovoli nainstalovat 2 rozne verzie naraz???

Dufam ze s takymto (teraz uz len zdanlivo) smiesnym problemom nestravim
viac casu ako s kompilovanim kernelu...

Vopred diki za rady a pekny vikend,

Janci