VEC: [linux] Pros�_o_radu

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Sobota Listopad 8 08:57:35 CET 2003

mandrake ma na instalaciu balickov sofistikovany tool
zvany urpmi, ktory sa stara o zavislosti medzi
balickami .rpm. ak si spravil default desktop
install(alebo ako sa to vola) tak tam uz mas aj gui
pre urpmi-lahko ovladatelny graficky interface

je dolezite spravne nakonfigurovat "zdroje" pre
urpmi-default pouziva tusim cdrom+security
updates.pozri sa sem

http://plf.zarb.org/

su to sources pre "neoficialne" balicky ktore sa z
takych ci onakych - vacsinou licencnych dovodov
nedostali do distribucie.tu

http://plf.zarb.org/~nanardon/

ti vysvetlia ako si rozsiris sources o tento list.

po update budes moct cez urpmi-gui intstalovat vacsinu
software ktory budes potrebovat.