[linux] wi-fi a hub

jayjayjay vasekt na yahoo.com
Neděle Listopad 2 15:44:40 CET 2003

mam dotaz ohledne spojeni wi-fi site a lokalni site

Nedavno jsem se s kamarademspojil pres wi-fi ... wi-fi access point mam
zapojeny do uplinku hubu me lokalni site
Mam nasledujici problem:
Pokud ja uploaduju/downloaduju .. proste prenasim jakekoliv packety na
kamaraduv pocitac, je vse ok ovsem pokud on chce uploadovat/downloadovat
na hubu velmi casto blika kolize .. data se chvilku prenaseji problikne
kolize a chvilku se nedeje nic a zase...
Pro cokoliv co dela on ze sveho pocitace je ak nizsi rychlost (me to z
meho pocitace jede 2.1 MB./sec jemu 1.2 MB/sec) taky ma  strane moc
odeslanych packetu (pri downloadu je odeslanych temer stejne jako
prijatych!!!)
Tusim ze problem by mohl byt v hubu. A chttel bych se zeptat zdali by mi
nekdo dokazal poradil proc se tak deje nebo co s tim... Kdybych vymenil
hub za switch zlepsilo by se neco??? nevim jestli jo, jelikoz pri
testech ktery jsem popisoval byly jediny 2 zaply pocitace ten muj a jeho
na wi-fi...

Diky za kazdou radu...

Jeste schema zapojeni :o)

Moje PC   <--LAN 100Mbit--> HUB