[linux] KDE a klavesnica

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Neděle Listopad 9 22:17:43 CET 2003

On Sun, Nov 09, 2003 at 08:24:37PM +0100, Ondrej Ivanic wrote:
> [...]
afgansku som nenasiel ;).  funguje aspon ta us?  ze by nejake chybajuce
keymapy?

naklikat sa mi to nepodarilo, ale ide to nastavit v
~/.kde/share/config/kdeglobals takto:

Switch to Next Keyboard Layout=default(Alt+Ctrl+K);Alt+Shift_L

> Ak mas XfFree aspon 4.3 potom tam daj toto a budes v pohode:
> Section "InputDevice"
>     Identifier "........"
>     Driver "Keyboard"
>
>     Option "AutoRepeat" "250 30"
>     Option "XkbModel"   "pc105"
>     Option "XkbLayout" "us,sk_qwerty"
>     Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
> EndSection
>
> Do "XkbLayout" si daj kody klavesnic ake potrebujes.
toto funguje pod lubovolnym wm.  ale neviem, ci sa s tym vie kxkb vie
"synchronizovat", ak nie (co je imho pravdepodobnejsie), tak clovek pride o
peknu ikonku v systray-i, ktora sa obcas celkom hodi, ked si nie je isty,
ktoru keymapu tam prave ma.

th.