[linux] wi-fi a hub

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Neděle Listopad 9 23:11:33 CET 2003

Zdravim,
je celkom mozne, ze dany access point ma problem sa dohovorit s tym
HUB-om, zazil som zariadenie Linksys, ktore vie chodit len voci 100Mbit
switchu a voci HUB sa nechyta alebo robi hluposti.
Podla tej schemy a toho co pises to vyzera tak, ze by si kludne
mohol spojit access point so sietovou kartou tvojho pocitaca a ten HUB je
tam zbytocny.
Ak budes mat na tvojej strane strane siete zapojenych viac pocitacov, tak
pouzitie switchu bude prospesne.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk