[linux] KDE a klavesnica

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Listopad 10 08:05:41 CET 2003

On Sun, Nov 09, 2003 at 08:24:37PM +0100, Ondrej Ivanic wrote:

> Ak mas XfFree aspon 4.3 potom tam daj toto a budes v pohode:
> Section "InputDevice"
>     Identifier "........"
>     Driver "Keyboard"
>
>     Option "AutoRepeat" "250 30"
>     Option "XkbModel"   "pc105"
>     Option "XkbLayout" "us,sk_qwerty"
>     Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:scroll"
> EndSection

Nuz toto mi na RedHat 9 ani na Fedore nefunguje.
Dokonca sa to niekedy sprava tak, ze niekedy to uz nemozem potom
prepnut aj rucne prikazom:
  setxkbmak sk_qwerty

Zaujimave je, ze niekedy to prepne a niekedy nie. Zalezi podla toho,
ako sa tie XFree nabootovali. Pritom konfiguraciu medzi rebootmi nemenim.

			SAL