[linux] Switch z Linuxu

Pondělí Listopad 10 10:56:37 CET 2003

On 10.11 10:08, mior na tn.psg.sk wrote:
> From: "" <mior na tn.psg.sk>

- nastav si fullname

> To: "" <linux na linux.sk>

- spravna adresa konfery je linux na lists.linux.sk

> Chcel som si postavit inteligentny switch z Linuxu.
> Najprv som si myslele, ze je to len obicajny router, ale to je chyba!

> Router totiz routuje do r;znych inych sieti, jasne definovan7ch IP a maskou, ale
> switch prepina medzi portami, ktore su na jednej sieti.

switch je to iste ako router, az na to ze router operuje na vyssej urovni
ako switch.

> A preco ho chcem stavat a nie kupit?

> Lebo potrebujem porty switchu riadi5, ze kto a kedy bude na ne mat pristup a
> kedy nie a podobne...

manazovatelny switch to vie urobit tiez. a ci ta 24-portovy manazovatelny
switch vyjde lacnejsie ako 24-portovy PC switch (to uz bude skor niekolko
PC) tazko povedat. Mozno to nepotrebujes

> Riesil uz niekto takyto problem?

to je problem? to je plan, projekt, uloha. Problemy zacnu, ked sa s tym
zacnes babrat :)

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Fucking windows! Bring Bill Gates! (Southpark the movie)