[linux] Switch z Linuxu

mior na tn.psg.sk mior na tn.psg.sk
Pondělí Listopad 10 12:55:55 CET 2003

Citát Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk>:

> - nastav si fullname
Skusam, robim to cez webmail, lebo som mimo domov a fullname nejde a nejde

> switch je to iste ako router, az na to ze router operuje na vyssej urovni
> ako switch.

Ano, ale switch je vsetkymi vstupmi pripojeny do jednej siete, teda tu sa
normalnym sposobom routovat neda (iba ak by som routoval nie podla sieti, ale
podla konkretnych IP stanic...)

> manazovatelny switch to vie urobit tiez. a ci ta 24-portovy manazovatelny
> switch vyjde lacnejsie ako 24-portovy PC switch (to uz bude skor niekolko
> PC) tazko povedat. Mozno to nepotrebujes

no prave, ze potrebujem iba 3 - portovy "switch" a to ziadny manazovatelny na 3
porty nie je a 24 - portovy je sakra drahy...

> to je problem? to je plan, projekt, uloha. Problemy zacnu, ked sa s tym
> zacnes babrat :)

 to je fakt....