[linux] Mrzne instalacia RH9 -absolut novacik

M.V. marek.volner na orangemail.sk
Pondělí Listopad 10 15:03:08 CET 2003

Ahoj,
v prvom rade sa ospravedlnujem za hlupe otazky. V sobotu som prvy krat instaloval Linux, (zostava P4/2,4GHz; 512 MB RAM; 80GB HDD; GeForce 4200 Ti; MB MSI 845PE Max2) Hlavny problem pri instalacii bolo totalne zamrznutie pri natahovani USB2 driveru. Vyriesil (docasne) som to tak ze som v BIOSe zakazal USB2 chipset. Instalacia potom prebehla normalne. Linux ide. Mam v tom trochu hokej ale ucim sa ;-) . Chcel b y som vediet ci je mozne rozchodit to USB? Potreboval by som este rozchodit Bluetooht (MSI-bol k MB...) A zatial posledna otazka ake mate skusenosti s GPRS pripojenim na net?
Dakujem za kazdu radu.

Marek Volner