[linux] Feature-request pre IMAP server

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pondělí Listopad 10 14:42:36 CET 2003

V prvom rade by som to chcel spravit ako projekt pre stredoskolsku dobornu
cinnost (SOC:), a neviem, ci by im zobrali nieco, co napisali ini ludia,
ale "riadky 234-345 v subore src/exploitable.c" som pisal ja:). A napr
Courier-IMAP vie tusim iba format maildir. Ja by som chcel spravit nieco
trochu vseobecnejsie - podpora roznych formatov mailboxov. (Zabudol som to
napisat do prveho mailu:( sorry).
	Milan Plzik