[linux] Mrzne instalacia RH9 -absolut novacik

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Pondělí Listopad 10 15:10:26 CET 2003

> Ahoj,

nazdar.

> v prvom rade sa ospravedlnujem za hlupe otazky.

ziadna otazka nie je hlupa... .

> V sobotu som prvy krat instaloval Linux, (zostava P4/2,4GHz; 512 MB RAM;
> 80GB HDD; GeForce 4200 Ti; MB MSI 845PE Max2) Hlavny problem pri
> instalacii bolo totalne zamrznutie pri natahovani USB2 driveru.

SUPER. Mne sa deje toto iste, ale s jadrom 2.4.22 .RH9 s 2.4.20 mi funguje
dobre.
 Jednoducho ako nahle zdetekuje na mojom kompe USB porty - ostane to stat.
Nestretli ste sa s tym uz niekto ?

> Vyriesil (docasne) som to tak ze som v BIOSe zakazal USB2 chipset.
> Instalacia potom prebehla normalne. Linux ide. Mam v tom trochu hokej
> ale ucim sa ;-) . Chcel b y som vediet ci je mozne rozchodit to USB?

To by zaujimalo aj mna. Urcite ano !

> Potreboval by som este rozchodit Bluetooht (MSI-bol k MB...) A zatial
> posledna otazka ake mate skusenosti s GPRS pripojenim na net?

Nie je problem. Treba nainstalovat balik bluez (v RH9 je sucastou
distribucie). Ale nic viac k tomu neviem povedat, nikdy som to nepouzival.

Co sa tyka toho GPRS, tak to funguje bez problemov. Doma mam tak spraveny
pristup na ET - WAP na GPRS a funguje mi to dobre. Dobry clanok o tom, ako to
spravit som nasiel na www.abclinuxu.cz