[linux] Mozilla a offline

Úterý Listopad 11 09:24:57 CET 2003

On 10.11 21:35, Ondrej Ivanic wrote:
> to je problem...
>
> Raz ked mozille povie neaky .... programator ze:
>
> Header("Pragma: no-cache");
> Header("Cache-control: no-cache");
> Header("Expires: ".GMDate("D, d M Y H:i:s")." GMT");
>
> tak sa toho drzi. Tiez som si vsimol ze v history nemam prave stranky od
> takychto tvorcov.

pouzivaj wwwoffle, ten to drzi asi vsetko.

Problem je ze vela tiezprogramatorov HTML a PHP stranok si neprecitaju
RFC2616 (HTTP/1.1) kde je nadherne popisane co sa da s cacheovanim robit.

Mnoho z nich si tiez mysli ze najlepsie stranky su tie ktore sa VZDY
vyzdvihuju zo servera.

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...