[linux] CVS over SSH "keep-alive" spojenie

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Čtvrtek Listopad 13 11:44:22 CET 2003

On Thu, Nov 13, 2003 at 10:08:24AM +0100, Matej Pivoluska wrote:
> prosim Vas, nie je nejako mozne nakonfigurovat ssh a cvs, aby ked sa
> spajam s cvs repository ostalo spojenie par minut udrzane aj medzi
> jednotlivymi prikazmi?

    CVS funguje tak, ze sa vytvara spojenie pri kazdom prikaze. Takze
    riesenie tvojej poziadavky je v tvojom pripade nezrealizovatelne.

> Moj problem nie je autentifikacia <g,kto to ma spellovat>, ale
> rychlost. Rad pouzivam bash-completion na vsetko, aj na cvs. A ak
> chcem doplnit meno repository, neskutocne dlho to trva...

    Ak uz mas raz jeden projekt checkoutnuty, meno CVS repository je
    ulozene v suboroch */CVS/Repository a */CVS/Root. Takze pisat na
    prikazovom riadku 'cvs -d :meno_repository:...' je bezpredmetne.
    A ked ti to dlho trva, tak je chyba v konfiguracii autocompletition
    bashu.

    Ak sa chces vyhnut zadavaniu hesla pri zadavani prikazov 'cvs *',
    tak skus pouzit autorizaciu/autentifikaciu ssh klucom.

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/