[linux] crond otazka

Andrej Hosna andrej.hosna na iblsoft.com
Čtvrtek Listopad 13 13:15:16 CET 2003

On Thursday 13 November 2003 11:54 am, jmi wrote:
> Je moznost pridania semaforov alebo niecoho podobneho do skiptov? (ako sa
> taky prikaz vola :)
> Dalsia moznost by bolo, spravit si skript, ktory bude volat pozadovane
> skripty ;) a ten bude volany z crontabu
Asi necitas poriadne odpovede, existuje mechanizmus adresarov cron.daily|
weekly|monthly plus moznost pridat dalsie kde sa scripty pustaju po sebe, az
jeden skonci ide druhy ...
Napr. Mlandrake to ma takto vyriesene i ked neviem ci tam nie je niekde
pichnute nohup &. Pozri MDK/debian cron scripty a urcite najdes to co hladas.
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com
Stare Zahrady 35, 82105 Bratislava, Slovakia
Tel: +421-2-43427449, fax: +421-2-43427214