[linux] CVS over SSH "keep-alive" spojenie

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Listopad 13 13:19:45 CET 2003

On Thu, Nov 13, 2003 at 10:08:24AM +0100, Matej Pivoluska wrote:
> Moj problem nie je autentifikacia <g,kto to ma spellovat>, ale rychlost. Rad pouzivam bash-completion na vsetko, aj na cvs. A ak chcem doplnit meno repository, neskutocne dlho to trva...

uz vyse 2 tyzdne pouzivam subversion a na taketo offline veci je ako
stvoreny, pretoze si drzi lokalnu kopiu repository (a ma kopec dalsich
vyhod)

presne tvoj problem som v praxi neskusal, ale pri pouzivani zsh mi to
automaticky naslo subory na commit; remote doplnovanie repository mi
pekne funguje napr. pri rsync -e ssh, ale asi je pravda, ze neuchovava
spojenie

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE