[linux] kismet+proxim gold+hw mac

HOST user jomasw na host.sk
Pátek Listopad 14 13:13:54 CET 2003

Zdravim,

Mam 11 Mbit pcmcia wifi kartu firmy Proxim
orinoco gold. Problem je v tom ze k nej nefunguju
standardne ovladace orinoco_cs (konkretne som
skusal z balika pcmcia-cs-3.2.4). Po zavedeni
modulu orinoco_cs vypise ze invalid firmware
alebo tak nejako. Karta funguje jedine s
ovladacmi wlags49 (od agere systems). Tie vsak
nedokazu prepnut karnu do rezimu monitor a
nedokazu jej zmenit mac adresu a nefunguje na tom
kismet.

Neriesil niekto podobny problem ? Potreboval by
som to rozbehat na orinoco_cs driveroch. Bude tam
treba preflashnut bios, no ten co som nasiel na
stranke kismetu mi nejde.

Dakujem.