[linux] Prístupový server

Roman Valuch valuch na tbb.sk
Pátek Listopad 14 16:33:36 CET 2003

Dobrý deň,

nevie mi niekto poradiť nejaky free soft na autentifikáciu uživateľov
pripájajúcich sa do siete cez switche Cisco oproti NDS z Novell 4.11?

Musím dodať, že klient je W98,W95,XP.  Pri prihlásení ho Cisco
autentifikuje cez nejaký prístupový server, ktorý kontroluje mená a
heslá v NDS. Ja by som potreboval free soft ktorý by komunikoval s Cisco
cez Radius  s NDS . Cisco Secure ACS stojí 6000$ a Novell Border Manager
je tiež dosť drahý pre 100 uživateľov. Preto hľadám nejaké free riešenie
na Linuxe.

Ďakujem

Ing. Roman Valuch

Tlačiarne BB, s.r.o.

Partizánska 59

976 62 Banská Bystrica

Mail to:  <mailto:valuch na tbb.sk> valuch na tbb.sk