[linux] crond otazka

jmi minaroviech9 na kepler.fmph.uniba.sk
Pátek Listopad 14 19:23:10 CET 2003

no prisiel som na to, ze ani s run-parts to nie je ono
niektore skripty totiz potrebujem pustat kazdych 10 minut, ine zasa kazdu
minutu, a nemozu bezat ziadne naraz

skoncil som vytvorenim skriptu, ktory bude mat daky lockfile pod sebou, ale
mam pri nom jeden problem
ako parameter chcem poslat napr. "echo ahoj > /dev/null"
a neviem ako mam tento parameter dat vykonat ako prikaz
robim to ako bashovsky skript a vyzera takto

#!/bin/bash
lockfile /firewall/scripts/firewall.lock
$1
rm -f /firewall/scripts/firewall.lock

ci je tam $1 alebo `$1` vzdy sa to sprava zle .. resp. nie ako chcem
sprava sa to takto
# /firewall/scripts/run-script "echo ahoj > /dev/null"
ahoj > /dev/null

a v pripade $1 takto
# /firewall/scripts/run-script "echo ahoj > /dev/null"
/firewall/scripts/run-script: ahoj: command not found

dik za radu

jmi
ICQ# 100611036