[linux] Feature-request pre IMAP server

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Listopad 14 19:12:12 CET 2003

On Mon, 10 Nov 2003, Plzik Milan wrote:

> Asi sa pokusim napisat nejaky jednoduchsi (na zaciatok) IMAP server
> - nieco trosku konfigurovatelnejsie ako uw-imapd:). Ale sam este
> nejake velke skusenosti s tym, ake featury by to malo mat, nemam.
> Takze, ak by som Vas mohol poprosti, napiste mi, co by som mohol
> implementovat:). Potom si zostavim TODO.
>
> Zatial mam vymyslene nieco taketo: Jazyk bude asi C++. Implementovat
> by som chcel co najviac z RFC3501 - uvidime, co pojde. Na zaciatok to
> asi bude vediat par najjednoduchsich prikazov (CAPABILITY:) STARTTSL
> bude asi implementovane dost neskoro:( - podla toho, kedy sa naucim
> [...]

Na zaciatok je vzdy dobre zadefinovat si ciele. Inak sa robi ked je
cielom co najviac "ficurii", inak sa robi, ked je cielom bezpecnost.
Samozrejme dobry koder mysli aj na to aj to...

To co mi medzi IMAP daemonmi chyba je nejaky very light a top-secure
IMAPd. Nieco ako "wsftpd" medzi FTP servermi. Mozno toto by mohla byt
pre Teba vyzva... (hoci light a top-secure by bolo skor vhodnejsie kodit
v C, ale C++ tiez nie je nevhodne)

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://nepto.sk - ICQ #122428216
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk