[linux] OFFTPIC: ext3 & hw & 3x denne vypadky prudu

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pondělí Listopad 17 10:23:30 CET 2003

zdravim,

kedze na nasom internate na nasom poschodi mavame cca
3x denne vypadky prudu chcel by som sa opytat ze ci
niekto nenarazil na nete na nejaky test spolahlivosti
ext3 vs reiserfs (resp. ktore je za tychto extremnych
podmienok pre mna vhodnejsie).

a ked uz som pri tom tak ma napadlo ze aka je asi
sanca ze mi 'odide' nejaky hardware (moj komp uz zazil
aj 400v v zastrcke ked sa utrhol nulak a skrtal sa o
inu fazu a podobne). monitor uz chyta nejake zvlastne
mody obcas tak sa bojim o data a o zbytok hw. okrem
toho sa zda ze v zasuvkach je male podpatie.

s pozdravom

jaro 'jard' soltys