[linux] OFFTPIC: ext3 & hw & 3x denne vypadky prudu

spam na snet.sk spam na snet.sk
Pondělí Listopad 17 13:13:30 CET 2003

Co tak napriklad pridat UPS-ku?Odstranila by problemy s podpatiami a inym
kolisanim...Takisto by to vyriesilo kratkodobe vypadky (napr.
PowerKinetics BlockoutBuster 400 za 2600Sk udrzi system v chode
(PC+monitor) 25 minut)...